vineri, 7 noiembrie 2008

Nu dati banii pe prostii, incaltati-va bine: Coca si Smiling Shoes

Mereu am zis: daca picioarele mele sunt fericite, si eu voi fi fericita. Cand ma dor picioarele sunt vraiste si nu am chef de nimic. Desi mama este de profesie incaltatoreasa (desena modele, facea pantofi, cizme) mereu am avut incaltaminte cu dureri. Mereu ma batea ceva, cizmele erau scalciate, pantofii ma strangeau sau sandalele imi faceau rani. Am crescut si am inceput sa-mi cumpar singura, numai prostii imi luam, ieftine si aiurea. Anul asta am avut revelatia vietii mele pentru ca am descoperit pantofii frumosi si comozi. Nu-s scumpi dar nici ieftini, sunt pentru un buzunar pregatit sa investeasca in ceva de viitor, nu intr-un sezon. Asa ca am intalnit-o pe Coca Zaboloteanu care a fost draguta si mi-a facut prima pereche de pantofi traznita, m-a incurajat si a descoperit calapodul perfect pentru picioarele mele. Perechea asta este facuta special pentru o rochie de nunta cu care nu m-am mai imbracat pana la urma. Insa s-au potrivit de minune la rochia de back-up.



Pentru toamna mi-am luat cei mai comozi pantofi din viata mea. Eu zic ca sunt si frumosi de vreme ce toata lumea ma intreaba de unde mi i-am luat.

Coca are atelier unde va puteti duce sa va alegeti modelul, culoare, materialul. De precizat e ca nu prea vinde in magazine ci doar in afara si prin comanda speciala. O recomand cu caldura, e ff faina, amabila si deschisa.
Intre timp am mai pus ochii pe alti pantofi, mai de birou, de la Smiling Shoes. Pe astia mi i-am luat de pe net, fara sa ii probez in prealabil. Comandasem marimea 37 si m-am trezit acasa cu cutia de pantofi marimea 36. Dar mi-au venit de minune. Sunt comozi si astia, desi au 8 cm de toc, nu m-au batut nicio clipa si ma reprezinta:). Le multumesc fetelor de la Smiling Shoes pentru ajutor, bunavointa si rabdarea cu care mi-au suportat toate e-mailurile de confirmare:)

Sfatul meu e sa strangeti un ban si sa va indreptati spre designeri de pantofi care va pot recomanda modelul potrivit fiecarui piciorus. Preturile sunt intre 200-300 Ron dar chiar merita sa va rasfatati.

8 comentarii:

Irina spunea...

Ufff....m-ai imbolnavit! Am vazut multe care imi plac pe site!

Delia spunea...

:) asta-i misto, ca sunt modele cam pt toate gusturile. pont: sunt mult mai ieftine dc le gasiti la targuri: grandma bakyeard, vintage, bestfest, green. cauta-le acolo si ai sa simti diferenta:).

Anonim spunea...

Felicitari pentru achizitii! Sunt intr-adevar fff stylish si confortabili. Ai dreptate, in special cand vine vorba de incaltaminte trebuie sa primeze Calitatea! Iar Coca si fetele de la Smiling Shoes ne rasfata :X

Delia spunea...

multumesc. asa e. nu ma opresc aici si i-am trimis niste prietene deja:) tine-ma te rog la curent cu targuri, lansari, chestii vintage. sarumanaa:).

sultana spunea...

as fi varsat si eu ceva lacrimi de bucurie pe o pereche de botine de la smiling, dar vad ca nu au nr meu...si oricum, am senzatia ca de cind am nascut mi-a crescut talpa cu un nr (?!) asa ca n-as risca...hm... ce trist

Delia spunea...

nu renunta si scrie-le fetelor, sigur au o solutie, nu te lasa pagubasa. dc nu gasesti nimic, incearca la corso como, au acolo niste reduceri zilele astea la modele de botine frumusele.

sultana spunea...

merci de pont, o sa-m iau inima in dinti..iti rasp pe blogu' meu (dar apoi mi-am dat seama ca ar tb sa spun aici, asa ca am sters commentul:) ca te citesc mai demult, nu mai stiu daca via badici dar m-a "atras" poza aia cu umbrela si am ramas :) (bravo dedi ?!)

Delia spunea...

:) ma bucur mult, o sa ii transmit lui dedi.si eu te citesc de ceva vreme si desi n-avem copil sunt f interesata de acest subiect. or fi instinctele timpurii:).