joi, 4 decembrie 2008

Oprah sau madam Oprea

Dupa ce am dezbatut in sfarsit si subiectul copii si am scapat nebatuta acasa (bine ca ne-am intalnit tarziu aseara acasa, sa vedem diseara ce-o mai fi) trebuie sa povestesc cate ceva si despre Oprah pe care incerc sa nu o ratez seara, de la 10. Si impreuna cu mine, saracul Dedi, care-mi suporta accesele de muiere interesata de orice inseamna feminismul la americani. Doamna asta imi place mult pentru ca a fost o amarata in trecut si acum stie sa se comporte natural fara prea multe fitze de vedeta. Desi le-ar merita. Si face madam Oprah niste emisiuni-show pentru masele de prosti americani asa de delicioase incat ma intreb daca o fi bine sa ma regasesc in publicul ei tinta. Trecand peste modestie, imi plac emisiunile ei cu actori, cantareti, persoane publice despre care mai citesc in People dar si emisiunile unde ii invata pe americani cum sa se gospodareasca singuri, din toate punctele de vedere. Am bagat la cap multe chestii practice, bani sa ai si-ti transformi casa intr-un palat. Tare sfatoasa Oprah asta si foarte darnica. Nu pot sa nu ma oftic cand da cadouri doamnelor invitate sa participe in sala , si nu orice fel de cadouri, de genul mostrelor de ruj, cani, pixuri sau vreun rucsac. Doamna asta da si masini, rochii de mirese, parfumuri, seturi de cosmetice, week-enduri in insule exotice si cate si mai cate. Mai ca m-as muta la Chicago vreun an, doi.

Niciun comentariu: