miercuri, 14 ianuarie 2009

Criza peste tot

Pe fond de criza pe piata locurilor de munca am si eu cateva observatii transformate in nemultumiri isterice si irascibile.

- daca mai prind vreun candidat care-mi vine la interviu si imi vorbeste cu : tu, fata, zi, suna-ma, buna, ce faci?, stai asa....il dau afara in suturi din birou; oi arata io a pustoaica de liceu si poate parea ciudat sa ti se vorbeasca cu dvs la 20 de ani, dar asa se face;
- daca mai prind vreun candidat cu guma in gura si care se lasa pe spate pe scaun in timpul interviului, promit sa il imping pe sub birou asa incat sa fac sa cada; cu guma nu stiu inca ce sa ii fac, ma mai gandesc
- daca mai prind pe vreunul care imi da bipuri disperate asa incat sa il sun si sa ma roage sa ii dau ceva de lucru, promit ca imi sacrific cateva ore bune de somn de noapte si il haituiesc cu telefoane;
- daca mai prind pe vreunul care foloseste toaleta biroului nostru drept veceu public, intru peste el, ii fac poze si pe pun pe blog;

Deocamdata atat dar anul e lungggg:).

Niciun comentariu: