joi, 5 februarie 2009

Inceputuri


Am avut cateva incercari de a posta ceva pe blogul asta, dar mereu am sters inceputurile. Subiecte ar fi, trairi la fel, intamplari noi in viata mea sunt multe insa pot sa pun nimic pe "hartie". Chiar si acum, vorbesc la telefon in timp ce scriu aici, insa nu ma pot concentra niciunde. As spune ca din martie incep un alt drum si pentru asta, am de multumit unor oameni. Cred ca imi va lua ceva timp asta, plus ca ma voi dedica mai mut si proiectului cu metroulgreu, cu care am avut succes saptamana asta, mai mult decat oricand.
Revin cand imi revine energia blogosferica. Ma duc sa traiesc.
later edit: aici articolul despre noi in EVZ si aici inregistrarea de miercuri de la Gold Fm in care Dedi a vb frumos despre proiectul nostru la metrou. Multumim Oana Botezatu, EVZ!

Niciun comentariu: