joi, 28 mai 2009

Reincercare pe taramul miresicilor

M-au apucat mustrarile de constiinta dupa ultimul post in care ziceam ca nu fac mare branza asa ca, pe modelul inventariii de stiri (gaina cu pui vii, criminalul de vedete), mi-am inventat patanii. Ca sa am ce scrie, nu de alta. Viata trebuie sa fie palpitanta, mi-am zis. Asa ca ieri, dupa o bere bauta pe stomacul uns cu biscuiti, am bagat o tortilla din aia scumpa si picanta, m-am ametit de la 2,5%alcool si chilli si am purces cu o prietena la.....probat rochii de mirese. De data asta cu alta prietena, in magazinul tuturor miresicilor din lume, A&N, cu modele diferite. Am probat 2 rochii de printesa din perioade diferite- anii 30 si anii 98, toamna, plus o pereche de pantofi imputiti, cu 3 numere mai mari.
Sigur, emotia e mare cand te vezi infasurata in rochii terfelite, innegrite si imputite, dar mult mai impresionant e atunci cand iesi din cabina de proba si te intampina 2 viitori miri descheiati la pantaloni, emotionati si ei. O clipa am gandit prost si mi-am zis ca sunt acolo ca sa alegi alt mire, apoi cand mi-am dat seama ca nu sunt incheiata la rochie si ca de fapt nu-mi admirau rochia ci spatele gol, am reflectat la mirele meu de drept.
Da, e fain sa fii mireasa si sa ai 10 luni la dispozitie inainte sa probezi toate rochiile din lume. Devine chiar distractiv, numa sa nu afle si vanzatoarele ca de fapt eu nu cumpar nimic. Bogdana, ramane cum am stabilit?

6 comentarii:

sultana spunea...

pai daca am stabilit !:)))

delia spunea...

pai, vezi ca de fapt nu am stabilit. tre sa stabilim, nu?

Dedi spunea...

:)))))
mi-ar placea sa fiu o musca in momentele astea sa te bazai cu aparatul la oceli. dar cum nu e voie sa iti vezi mireasa inainte de nunta in alb, nu mai bazai pe nimeni.

sultana spunea...

pai tocmai ca in alb poti s-o vezi, ca nu cred ca va fi alb (nu asa am stabilit ??:))

sultana spunea...

pai tocmai ca in alb poti s-o vezi, ca nu cred ca va fi alb (nu asa am stabilit ??:))

delia spunea...

hahhahahh:) da da:))