luni, 6 iulie 2009

Thassos (povestea)





Drumul
A fost lung si obositor pentru cei care au stat in masina pe lucul din mijloc. dar nu ma plang, pentru ca am ajuns bine, fara peripetii. Dupa ce am ajuns in Bulgaria, la 7 jumate dimineata, ne-am dat seama ca 500 de km prin tara vecina vor fi grei si zguduiti. Din cauza drumurilor oribil de gaurite si nesemnalizate. Ne-am ratacit un picut dar am recuperat prin muntii bulgari, pe serpentine, prin padurile lor frumoase si de foioase (asa mi s-a parut).

Am uitat de oboseala pe la ora 14.00 cand am trecut vama spre greci. Care greci au autostrada de mai mare frumusetea, drumuri late si line, dealuri si case ingrijite si orase cochete.


Cele 3 ore au trecut ca vantul, asa cum ne grabeam noi sa ajungem in orasul port, Keramoti. De acolo a inceput distractia. La ora 18.00 eram pe bacul care ne-a condus la fasia de rai.

Plaja
Am avut norocul sa nimerim intr-o insula cu munte si mare. Cu fasii de plaja ascunse printre stanci si cu nisip fin. Cu mare albastra si limpede, cu pesti care insoteau baietii care se scufundau ca sa scape de statul la soare. Cu oameni prietenosi si tavernele lor.

Taverna Papalimani
Cel mai mare noroc a fost sa dam in prima seara peste tabveran Papalimani care ne-a dat peste nas cu cele mai grecesti mancaruri si amabilitati. Desert, aperitive, bauturi si gesturi gratuite si sincere. Toate udate cu ulei de masline din cel mai rafinat.
Concluzii
As avea de scris cel putin 10 posturi despre vacanta dar incerc sa imi revin la atributiile de serviciu si nu ma pot concentra daca ma mai uit mult pe poze. Thassos-ul a fost de vis, o insula care trebuie traita, nu bifata. Am invata si chestii noi din aceasta vacanta, ca de ex, ca suntem dificili amandoi si ca mai trebuie lucrat la capitolul socializare in concediu, ca avem nevoie de macar o zi in 2, ca e musai o zi de plaja in cuplu, fiecare cu cartea lui, ca cei 2 ani de convietuire in cuplu, ieri impliniti, sunt doar inceputul unei aventuri frumoase si trainice si ca abia asteptam nunta.
Vacanta placuta.

4 comentarii:

dedi spunea...

:)
ai zis bine!

Unknown spunea...

Si io mai am de invatat la capitolul socializare in concediu! Ma scuzati! Paracalos sau efharisto! Ena bera ohi cria, pogomena, paracalos! :)

delia spunea...

para calo, perfavor:). bun asta cu berica mai gheata decat gheatza:)

Oana spunea...

bravos :) asa concediu, cu concluzii si amintiri, mai zic si eu!