luni, 21 septembrie 2009

La privat sau la public?

Or: to facebook or to hi5?
Deunazi, am intrat pe contul meu de hi5, pe care-l deschid mai rar pana la deloc. Dar dc nu-l folosesc de ce-l mai tin? Sau de ce am intrat? Pai ca sa vad copilul unei foste colege de facultate cu care nu mai tin legatura, dar ma rodea curiozitatea sa vad plodul: e frumos, e urat? acu cine seamana? ce-a mai facut? arata la fel?
Sunt o tzatza in cazul asta? Daca da, cum ramane cu facebook-ul? Pe care-l folosim in 30% din cazuri sa punem poze cu viata noastra, sa ne uitam la altii in case, sa vedem cum o mai duc altii, sa ne satisfacem curiozitatile.Facebook-ul nu e tot o adunatura sociala, poate un pic mai decenta si mai fun, dar tot poti intra cu cizmele in viata oricui, dc el te lasa.
Dar cu blogul cum e? Daca tot ne expunem asa in vazul lumii, e ok sa avem dreptul si optiunea de a modera comentarii care cer scene de nuditate? Ai voie sau nu sa injuri pe blogul propriu, pe pagina ta de facebook? Si ce daca vede mama, soacra, prietenii parintilor si tot asa? Eu inca nu sunt hotarata la un raspuns anume, insa pagina de hi5 mi-o sterg.

5 comentarii:

Pescarusu spunea...

Uite si raspunsul :
http://www.realitatea.net/webstock-2009--hi5-ul-este-otv-ul-internetului-romanesc_618012.html

delia spunea...

dar ai vazut cum il cheama pe domnul care ne da sfaturi? madularea:) acu ce fac? sa-l cred sau nu?

ionuca spunea...

Orice ai face, blogul nu ti-l sterge! Te rog! :)

delia spunea...

pai cum asa? dc el mai exista, noi nu o sa ne mai vedem. asa, stim cumva una de alta.deocamdata sterg doar hi5, ca cica-i pt cocalari:)

sultana spunea...

eu n-am cont pe facebook, deci nu comentez. insa am citit de niste crime facute, oamenii s-au expus si au dat detalii pina cind s-au trezit cu ucigasi in casa. se pare ca nu poti sa-ti stergi contul nici dupa ce mori, sub pretextul sa te jeleasca tot facebooku' :))
e drept ca am un hi5, cine stie cind mi l-am facut la insistentele prietenarilor care-mi trimiteau mesaje, dar nu cred ca mai stiu parola