vineri, 25 septembrie 2009

Si o leapsa de toamna

Andra, a luat locul 7 in Topul celor mai sexi ziariste si pe care o felicit: fata, esti mai tare decat plastifiatele alea, si frumoasa si desteaptaaaa. Sa se consemneze. Tot ea mi-a dat si o leapsa pe care tre s-o onorez, altfel nu-mi va merge bine in week-end, presimt.
"Ce ati facut saptamana asta pentru prima oara in viata sau pentru prima oara dupa foarte multa vreme?”.

La prima vedere cam nimic, insa dupa ce am sapat adanc, mi-am dat seama ca:
- saptamana asta am intrat in tagma celor care joaca Farmwille pe Facebook, primul joc de strategie in care ma bag de cand ma stiu, si primul joc pe care-l joc cu o placere nebuna, dupa vreo 4, 5 ani.
- pentru prima oara in viata am fost invitata la o defilare de moda
si am stat in aceeasi camera cu Monica Columbeanu si sorsa, Iulia Vantur si sotii Papadopul;
- mi s-a prescris injectii polidin, dupa ani si ani de pauza
- am revazut o prietena draga pe care nu o maiu revazusem de 1 an
- am mancat branza cu mamaliga prima oara dupa multe luni
- m-am intalnit cu Iulika si Ramona, prima oara cu amandoua in acelasi timp
- am avut ideea organizarii unui talcioc

Dau mai departe leapsa lui Dedi, Sultanei, lui Vlad, familei 3 si cui mai vrea.

4 comentarii:

Irina spunea...

O leapsa destul de interesanta...
Si cum a fost la prezentarea de moda?

delia spunea...

Irina treci la leapsa:).
A fost ok, nu e stilul meu, dar am baut vin rosu:)). am fost pt Coca, care a creat pantofii.

Irina spunea...

:) trebuie sa sap si eu adanc...

sultana spunea...

am prestat