marți, 12 ianuarie 2010

Despre vaccinul care a innebunit lumea

Nu o sa plictisesc cu pareile mele insa cred ca este revoltator ca unele companii sa organizeze adunari si zile speciale de vaccinare pt angajatii sai. Din cate stiu, eu decid daca ma duc la doctor sa ma vaccinez, nu doctorul vine la mine "si-mi cere parerea" scotand seringa si intrebandu-ma unde sa infiga acul?
Nu m-am documentat serios in legatura cu acest vaccin miraculos, stiu doar ca avem surse medicale in familie care ne spun de luni bune (din vara mai exact) ca nu cumva sa ne vaccinam; farmacisti, medici, asistenti medicali. Se pare ca vaccinul ar avea efecte adverse care pot produce mutatii in organismul tanar (oare de ce sunt vizati tinerii intre 15-30 de ani?????) in cativa ani de la injectarea lui. Stiu si povestea cu grupa de varsta peste 50 de ani care nu e afectata de acest virus pentru ca oragnismul este imun si la gripele din anii 50, 60. Alt nonsens. Deci, alegerea noastra este sa nu-l facem, sa nu ne intoxicam mediatic si sa nu ne ducem vineri la vaccin, nu-i asa? Bine ca am terminat textul asta ca m-au apucat pandaliile.

Niciun comentariu: