luni, 8 februarie 2010

Reverii

Saptamana asta sunt in butoiul de reverii, las scanteile si pulberea la o parte si visez la accesorii si rochii diafane.
Daca as fi locuit in State, mi-as fi amanetat laptopul, masina de spalat si toate bunurile pe numele meu si mi-as fi luat o rochie de la Vera Wang sau de la Oscar de la Renta. Sigur, asta si daca as fi avut cu 20 de cm mai mult. Dar nu strica sa viusez, nu? Iata si una din posibilitatile din vis:

Ok, dar revin cu picioarele pe pamant si ma gandesc la pantofi. Nu-i asa ca varianta asta de pantofi este mai mult decat la indemana?

Iar la capitolul decoratiuni de masa mi-ar placea sa urmez exemplul asta:

3 comentarii:

Irina spunea...

Rochia, prima poza...este de vis!

raluca spunea...

delia, voi fi extrem de dezamagita daca nu vei opta pentru niste pantofi colorati.

Delia spunea...

@irina: dc aveam peste 1,70, sigur imi luam una asemanatoare
@ralu: da, da sefa!!