miercuri, 16 iunie 2010

R.I.P Mitza




Mihai a fost colegul meu acum cativa ani la HP. Nu am fost prieteni, nici macar amici, ci doar colegi; eu il ajutam cu chestii logistice, el imi zambea. Si cam atat, dar avea un zambet cuceritor. Nu ne-am vazut de ani buni, chiar spre 4 ani, dar eram mereu in contact cu prieteni de-ai lui si mai stiam despre el. Ultima oara am vorbit despre el acum o luna, stiam ca e in Brasov, bine, lucreaza si sta cu ai lui. Mihai imi era drag pentru ca era nascut in aceeasi luna cu mine si ne sarbatoream corporationeste impreuna.
Mihai nu mai este. Am aflat abia ieri ca a murit intr-un stupid accident de masina, el impreuna cu 2 buni prieteni, duminica dimineata, undeva in Brasov. Nu stiu si nu vreau sa stiu detalii, stiu doar ca e nedrept ca un tanar de 26 de ani sa dispara asa in neant. Sa nu mai fie. Asta nu o inteleg.
El este Mihai pentru mine, colegul de la HP, cu zambet frumos, amabil, simpatic, iubitor de munte si sporturi extreme Si asa va ramane in memoria mea.
Odihneste-te in pace!:(

3 comentarii:

sultana spunea...

hai ca m-am intristat. bietii parinti...

Irina spunea...

Of Doamne!
Imi pare rau!

Claudiu Constantin spunea...

E nedrept sa se intample astfel de lucruri... si totusi se intampla. Inteleg ce simti, acum aproape doua luni un tanar s-a sinucis la metrou. Imi fusese coleg la firma unde lucrez acum...

Asta e. The show must go on.