marți, 1 iunie 2010

Talciocul Urban face 4 editii


Desi i-am creat spatiu special si pagina de facebook, nu ma pot abtine sa nu mi-l laud si aici.
Dedi a facut afisul, eu l-am promovat cam pe unde am putut, dovada ca e deja in zilesinopti si pe alte site-uti si bloguri. O sa fac si monitorizare si acus sarim si cu comunicat de presa. Sunt tare mandra de proiectul asta al nostru, proiect pe care nu l-as fi continuat daca nu as fi avut lume langa mine care sa creada in el. Editia de sambata este dedicata copiilor iar Simina m-a ajutat foarte mult cu parinti si copii creativi. Mai multe despre aici, in casuta lui.

2 comentarii:

Ema spunea...

Asta cu schimbul de hainute ramase mici ma atrage la culme, am deja o gramada pe care vreau sa le dau sa se bucure si altii, mai ales ca vreo cateva sunt noi, nepurtate. Sper sa putem ajunge, desi Tudor e inca prea mic pentru lipici si acuarele. Felicitari pentr proiect!

Delia spunea...

te astept, ema!!!chiar daca tudor e micut, sigur gasim ceva si pt el sa se distreze!