marți, 21 septembrie 2010

Lista de cadouri

Acus vine ziua mea si ma tot gandesc la idei de cadouri. In afara de o casa mai mare nu-mi trebuie nimic material. Totusi, toate ideile de cadou se duc spre copil. Asa o sa fie de acum? Devenim asa dintr-odata altruisti? Parca nu-mi vine sa cred.
Oricum, primul cadou pt mine-copil care mi-a venit in cap e un baby-wrap pe care sigur ni-l cumparam pana nastem, unul pentru fiecare parinte din dotare, ca altfel nu se poate.
Cam asa arata, sunt multe modele pe diferite categorii de varsta a copilului si sincer, mi-as lua cate un model din fiecare. Nu e dragut?



3 comentarii:

Delia spunea...

mda... sunt faine;dar faza e ca atunci cand bb e usor de purtat, ai sa vezi ca e tare fragil, si sta ghemotoc, si coloana lui.... iar cand devine mai viguros, va cocoseaza pe voi. Eu as opta pt un portbb cu spatele mai rigid, dar, ma rog...ce vb eu?...fiecare (viitoare)mamica e cea mai priceputa, asa ca, sa-l aveti in brate si vedeti voi cum il mai carati! Va imbratiseaza Delia din Bacau

raluca spunea...

excelenta idee, sling-ul/wrap-ul are o groaza de beneficii, pe care cred ca le-ai auzit/citit deja. e ok pt coloana, recomandat de la varste f fragede. eu l-am carat pe Matei cu sling-ul pana pe la doi ani, cand a ajuns la o greutate considerabila si nu mai puteam sa il duc in brate altfel nici macar cinci metri. trebuie neaparat sa ai asa ceva!unde mai pui ca e f cool pentru tatici. acum, la no 2 vreau sa incerc si un mai-tai. si un link si pentru delia de la BacauȘ http://www.sling.ro/beneficii/pentru-copil/

delia spunea...

raluca: adevarul e ca mi-as lua cate unul din fiecare, asa de mult imi plac; cat despre beneficii, si eu stiu de la prietene ca e mult mai comod decat un ham sau port bebe care poate parea mai stabil;
@delia: las ca ii cumpar si lui Dedi, sa cocoseze si tatal, nu numai mama in timpul sarcinii si dupa; salutari calde de aici si de la noi!