miercuri, 24 noiembrie 2010

6 luni de sarcina

Suntem pe muchie de 6 luni de sarcina si nu-mi vine sa cred ca a trecut jumate de an de stare de gravidie. Mai avem aproape 4, timp in care voi experimenta si mai si senzatiile de stomac plin pana in gat, dureri de spate, picioare amortite si pline de carcei, lovituri din ce in ce mai puternice si senzatii ciudate atunci cand casc. Dar daca fac parte din meniu, cine sunt eu sa le refuz? Nu ma plang, ba din contra stau la cotitura si le primesc pe toate deschisa.
Mai experimentez si alte schimbari, precum o pofta nebuna de vin rosu, poate si un pic de bere n-ar strica. In principiu alcool si daca s-ar putea zilnic, ar fi minunat. Dar dupa doua episoade in care am avut senzatia ca am imbatat copilul pentru ca pret de 12 ore nu a mai miscat precum ii e felul, as zice ca poate ar trebui sa ma opresc si macar sa nu le mai amestec. Oi fi mama denaturata ca imbat copilul, ma tot intreb? Asa or fi baietii, poftesc la alcool? Ne asteapta un copilut caruia ii va placea sa scurga paharele, mai ceva ca altor copii?

3 comentarii:

sultana spunea...

betiva mica! alcool poa' sa fie, dar cu masura, un pahar de vin rosu, cum zice dr., pt circulatie :) hâc! ardeii iuti nu-ti fac zile fripte ? pe linga vin rosu, eu mai pofteam si la iuteala (ma rog, putin mai mult decit de obicei), iar petru nu e tentat de niciunele, deci nu-i obligatoriu, cel putin, nu deocamdata.
sanatate!

Simbad spunea...

vin rosu? sanatate curata!

delia spunea...

pai de la cine am invatat?:)) de la voi 2, puterea exemplului, puterea mamelor de baieti!