duminică, 14 noiembrie 2010

Spre nesting?

Nu mai am rabdare, sunt asa intr-o vrie continua sa se termine. Nu ma grabesc sa nasc, deocamdata m-am obisnuit cu gandul ca mai avem pana in martie; nu mai am, insa, rabdare pana nu termin cu lucrul. Stiu ca intr-o luna, fix 30 de zile, voi fi terminat cel putin 3 proiecte care ma macina si ca ma tin tintuita in scaun cel putin 5 ore continue. De aici si durerile insuportabile de spate, dar asta e o poveste care va fi detaliata alta data.
De la 15 decembrie ma linistesc, ramane doar sa scriu pentru 121.ro si probabil pentru un alt proiect on-line si dupa Sarbatori ma dedic numai mine.
In luna care va sa fie o sa ma urc pe pereti de nervi, deadline-uri, corporate shit si altele. Va fi cea mai grea luna de pana acum, avand in vederea ca si burta creste iar spatele nu ma lasa deloc. Am ajuns sa am dureri chiar si noaptea si sa nu mai pot dormi bine. Imi doresc sa treaca bine, fara surprize, cu platile la zi si cu clienti multumiti, ca sa ma pot ocupa si eu de casa, masa, sot si copil, asa cum trebuie.
Vreau sa vina nesting-ul si primenitul casei pt copil, mai ales ca am inceput sa primim chestii pentru el.
In micile pauze pe care le iau ne si jucam. 22 de saptamani cu baby G in burtica:


3 comentarii:

sultana spunea...

hai ca mai e putin, fruntea sus. cauta un kinetoterapeut mai bine, sa-ti potolesti un pic spatele

delia spunea...

da, asta fac, am inceput o serie de masaje speciale pentru gravide cu probleme cu nervul sciatic, speram sa recuperam ceva pana cand o sa am timp mai liber sa stau mai mult intinsa.

Cristina spunea...

Buna
In primul rand complimenti pentru ca vei deveni mamica...
Asi dori sa facem schimb de link.
Blogul meu este mai nou...
http://ladycriss.blogspot.com/
Astept raspuns
O seara placuta
Cris