marți, 14 decembrie 2010

De pe la talcioc




Am facut si talciocul de Mos, a iesit f dragut, nu cu foarte multa lume, ci cu lume cat sa ne intelegem unii cu altii si cat sa vindem si sa cumparam ca nebunii. Eu sunt multumita ca am cumparat 2 paturici de copil, una impletita si alta matlasata, foarte ieftine si dragute. O sa le pozez cat de curand sa le vedeti cat sunt de vesele, deocamdata ma adapostesc sub ele in timpul zilei si in timpul acceselor de stranuturi si frisoane, caci tare mi-e ca m-a ajuns si pe mine raceala de care nu m-am ferit deloc. Diseara mergem si la doctor sa mai pandim copilul care are o placere nebuna sa stea numa pe fierea, splina, intestinele si tot ce se mai gaseste in partea dreapta, provocandu-mi niste crize scurte dar foarte aprige. Sunt tare curioasa sa il vad acus cum si cu ce atarna inauntru.
Pana una alta, ca sa mai uitam de dureri si gatlejul inflamat, punem poze de la talcioc cu noi 2 si cu cei doi baietei dragalasi si poznasi deja super cunoscuti: Vladut si Petru.

Niciun comentariu: