miercuri, 12 ianuarie 2011

Ieri si azi

Ieri am fost intr-o debandada totala. Constat ca, cu cat am mai mult timp liber, cu atat nu ma pricep sa il gestionez si flanez aiurea si fara scop.
Dupa ce toata dimineata am fost incurcata cu niste trebi de la notar, au urmat niste ore aiurea pierdute incercand sa fac ordine in actele sotului, apoi am stat pe telefon alte 2 ore, dupa care m-am enervat la gandul ca eu nu am deloc timp sa ma odihnesc si m-am enervat si mai tare.
Seara a fost chiar linistita, cam asa e mereu cand mereu la cursurile de Lamaze pe care le facem impreuna cu Claudia de la Naste cum simti, care ne-a mai povestit cate ceva despre travaliu, dureri, nasteri naturale si practici medicale. V-o recomand cu caldura pe Claudia care, desi n-a nascut pana acum, e foarte delicata si priceputa in argumentele pro nastere naturala. De altfel, am asa de multa incredere in ea incat credem ca o vom lua cu noi la spital, sa ma ajute in timpul travaliului. Cam asta e planul, sa vedem daca ne si iese.
Azi a inceput ziua la fel de in tromba ca si ieri, iar drumuri si vizionari de apartamente (ne gandim sa ne cumparam un apartament), telefoane si organizare, si in continuare ma intreb daca exista cineva care sa ma organizeze si pe mine. O fi copilul care o si reusi? Tare sunt curioasa!
Pana la copil, inca sunt implicata in cateva proiecte pe care trebuie sa le duc la capat, dar cine are chef?
Gata, se anunta o zi plina, sa ne organizam, dara!

Niciun comentariu: