joi, 7 aprilie 2011

Raport la 24 de zile

Incep prin a-mi raspunde la intrebarea din postul trecut. Dormim din ce in ce mai bine, dar asta numai noaptea, asa incat am ajuns la 3 ore legate de somn si trezire mereu la ora 3 noaptea, apoi o trezire la ora 6 cu foit pana la ora 8, 8 jumate. As zice ca e decent. Ziua, in schimb, facem ture de dimineata pana spre ora 1, 2 cand incepe somnul al de frumusete, care speram sa ii faca bine si mamei.
Altfel, suntem din ce in ce mai bine si adaptati, cred ca Luca s-a obisnuit cu noi si stilul nostru de viata, mai ales cu cantatul si dansatul lui tac-su care ne ametesc copilul si-l baga in ture de somn spre seara. Iesim si la plimbari zilnice, chiar de 2 ori pe zi, eu incep sa mai fac si altceva in afara de alaptat continuu, adica, un calcat, un dus, un rimel in fuga, o masa de pranz luata pe indelete, ce mai, vaiat cu copil incepe sa ne si priiasca. Am spus ca sambata ma duc si la coafor?

2 comentarii:

Simbad spunea...

prima luna-i cea mai grea! presupun ca ti s-a mai spus, dar daca ai reusit sa strecori si un coafor in programul din prima luna, e bineeeeeee!!!

delia spunea...

n-am fost inca la coafor, poate se leaga sambata asta, sa fiu frumoasa la botez:)