sâmbătă, 11 iunie 2011

Plansul lui Luca

Stau langa el si ii pazesc somnul, abia l-am adormit in marsupi, l-am dat jos cu frica sa nu se trezeasca de la zgomotul facut de velcro, l-am pus pe pat si l-am mufat rapid ca sa nu trezeasca. A dormit cateva minute asa, dupa care l-am intors usor sa nu se trezeasca. Acu mai stau langa el caci e sotul la dus si dc as iesi din camera s-ar trezi rapid. Nu vreau sa se trezeasca inca pentru ca inca n-a dormit suficient. Daca nu doarme bine, plange. Si atunci prefer sa stau cu el cat timp doarme. Stiu ca procedez prost, dar nu mai suport plansetele. Luca al nostru plange. Nu stiu daca mai putin sau mai mult decat alti bebelusi de 3 luni, stiu doar ca poate sa planga tare si apasat. Luca plange diferit in situatii diferite. Mai nou are un " ieieeiii" pe care il scoate cand pica de somn iar tac-su isi pierde vocea de la cantat ca sa il adoarma. Plansul cu " ahhhhhaaaaa" e cel insotit de lacrimi si e cel mai nervos. Plansul cu " iiiaaaiiiiaaai" e de foame iar cel de sperietura e cel cu " aiiiiiaaaaaaaaaaiiiiii".
Acum doarme, sotul a terminat dusul, pot iesi din camera, copilul mai are de dormit inca o ora dupa care urmeaza o alta ora in care o sa fie vesel si jucaus, urmand o jumate de ora de plans.

Un comentariu:

sultana spunea...

pot doar sa spun un lucru, spre consolare: e primul pas spre cunoasterea pruncului, sa-i recunosti plinsul ;))
altfel, rezistenta maxima!