duminică, 8 ianuarie 2012

Imagine de sfarsit de an

Cu un Luca mucios dar curios, cu noi nedormiti dar linistiti ca in cele din urma o sa-i treaca mucii cei verzi si innecaciosi ai copilului, nu prea avem chef de socializat, asa ca ma gandesc la ultima "editie sociala". E vb de Rev. Cred ca poza de mai jos rezuma cel mai bine starea cu care am incheiat anul si cu care l-am intampinat pe asta nou: chicoteala, ras pe infundate, stare de bine, relaxare si afectiune. Asa ne-am distrat noi de Revelion, un grup de 12 adulti si 8 copii, Revelion mai reusit decat multe alte petreceri de sf de an in care o lalaiam pana dimineata si o ardeam pe dansuri aiurea. Si partea funny e ca nu mi-e prea dor de party-uri nebune cu adulti cu aburi in cap.

Un comentariu:

Simona spunea...

imi suna cunoscut revelionul vostru...si confirm....sunt tare faine!