vineri, 11 ianuarie 2013

Talcioc Urban pentru Tudor Jalba-Soimaru

Copilul nostru e bine, e sanatos, cel putin pana acum e ok. Nu stiu ce am facut sau cum am tras la loterie sa capatam un copil sanatos. Sau poate ca el ne-a ales si a venit asa cum e: incapatanat, lipit de mine si foarte sensibil, dar sanatos. Si pentru asta multumesc oricui. Insa nu toti parintii primesc un copil sanatos. Avem prieteni dragi, oameni buni, misto, inteligenti, cu care as merge oriunde si care au copii speciali. Eu insami am crescut cu o verisoara, Oana, care are Down, si cu care am trait o copilarie normala pentru ca Oana asa ne-a fost prezentata, normala doar ca nu facea tot ce faceam noi. Asa sunt si parintii lui Tudor, Ema si Victor, niste oameni faini si care sigur ne vor fi pe aproape de acum incolo- cumva drumurile noastre s-au intersectat de mult, doar ca nu stiam- iar Tudor, copilul lor frumos de 3 ani ne-a facut sa ne reintalnim. El sufera de o forma de autism, nu se stie de care, daca va fi recuperat total sau nu, insa e clar ca are nevoie de terapie zilnica. Aici e povestea lui care poate va convinge sa veniti la Talciocul Urban pe 27 ianuarie la locul de joaca Rita Veverita.
El e Tudor, e simpatic rau, nu-i asa?

2 comentarii:

geo spunea...

Delia, scrie te rog cateva detalii logistice pentru cei care participa pentru prima oara la Talcioc. Aici sau pe blogul dedicat, cum iti e mai usor :)

Trebuie sa aducem ceva ... gen masa/scaune ... pentru asezarea articolelor de vanzare?
Participarea: cu cat inainte anuntam, care este taxa?

Orice alte detalii :)

Delia spunea...

fix asta fac:))