luni, 9 septembrie 2013

Bai, schimba-ti starea!

Esti ingrijorat de situatia cu Rosia Montana? Iesi in strada! Esti ofticat, dezamagit si scarbit de cei care ne conduc, care vor sa omoare cainii si care mediatizeaza intr-un mod vulgar cazul unui biet copil ucis cine stie cum si in ce imprejurare? Iesi, naibi in strada, invata-ti copilul ce e spiritul civic, activist, invata-l sa-si ceara drepturile si sa gandeasca. Noi nu am reusit sa iesim pana acum din varii motive, dar nu mai stam pe cur. Iesim, si daca tot iesim, haideti si voi, caci de joi, 12 septembrie, pana duminca, 15 septembrie, te astept si eu si prietenii de la Delivering Life sa-ti schimbi starea! Hai in Poiana Urbana, de la Universitate, dupa ora 18.00 si intra in Cutia Albastra, vei vedea atunci de ce, dar e de bine, parol!
Iata si un teaser fain, si haideti, tre sa iesim in strada!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=HBHf-yCh85s

9 comentarii:

Liz spunea...

Sincer tot asteptam de la voi sa mentionati macar unul dintre subiectele Rosia Montana sau maidanezii. Noi am iesit la fiecare protest, si cu si fara Natalia (care are 1 an). Cand nu am reusit sa ajung eu s-a dus doar sotul meu de fiecare data. Am foat dezamagita de cat de putini oameni au venit la mitingul pt Ionut. Si sincer nu ma asteptam sa nu veniti...

Del spunea...

Felicitari! Daca nu am iesit nu inseamna ca nu sustinem protestul RM, sa nu tragem concluzii pripite, si nici nu ma justific.

Liz spunea...

Vad ca tot iti promovezi evenimentele tale pt care probabil esti platita... sa stii ca oamenii nu intra pe blog doar ca sa vada pt cine lucrezi tu... Si vad ca si Dedi iti tot face publice campaniile astea, ceea ce nu e ok. Blogul a devenit foarte anost, cred ca si traficul e mic, de comentarii nu mai zic...

Del spunea...

Nu-i nimic, sunt alte bloguri de parinti mult mai faine, spor la citit!

Ruxandra spunea...

Stii ce Liz,si pe mine ma enerveaza Delia cu multe. Dar stii ce? Nu ii spun frate, nu o trag de urechi si NU IMI PERMIT sa ii spun ca are blog anost, ca scrie pe bani si alte kkturi precum cele spuse de tine. Si imi e prietena!! Adica ne sunam, vorbim, iesim la sucuri. Deci "mi-as permite"... sa mor daca inteleg cum nu iti e rusine sa scrii ce ai scris! Daca nu am chef de scrisul ei, nu intru pe blog.Punct. Ia sa nu mai intri daca nu iti convine si nu imi mai strica mie starea de veselie cu comentariile tale! Pentru ca azi am chef sa o citesc. Si pe barba-su!

Liz spunea...

Ruxandra, nu inteleg de ce te-ai inflamat atat. Nu suporti ca unii au opinii diferite de ale tale? E un blog public, deci sunt comentarii de toate felurile. Sau asteptam doar comentarii care sa ne ridice in slavi si sa ne creasca ego-ul de scriitori? Daca esti prietena cu Delia (pe care o apreciez pt raspunsurile elegante pe care mi le-a dat)ai face bine sa ii spui si tu parerea ta sincera pt ca asta face un prieten, spune adevarul chiar uneori doare. Dar probabil ca tu esti prea subiectiva sau nu ai curajul sa faci asta. Si, nu, nu mi se pare ok sa indemni la iesit in strada si sa condamni statul pe canapea in timp ce tu faci asta. Pur si simplu iti pierzi ucredibilitatea.
In ultimul rand, nu am nimic personal cu Delia sau cu blogul, mi-am exprimat o parere obiectiva in calitate de cititor. Eu cred ca nici ea nu e multumita de el, dar, numai ea poate sa schimbe ceva. Succes!

Unknown spunea...

Liz: Cred ca faza cu "e un blog public" este o justificare ieftina. E un blog personal la care are acces cam oricine - asta daca nu cumva ti se da un banned dragut -, iar asta nu inseamna ca e ok sa faci comentarii in care sa-ti versi nervii aiurea, sa tragi de urechi si sa certi cumva ca si cum ar fi unul din drepturile tale (ca, deh, e blog public).
De nu te asteptai ca familia Grigoroiu sa nu vina la miting? De ce crezi ca ei "au stat pe canapea" doar pentru ca nu au fost? Eu, de exemplu, nu am fost la nici un protest in ultimele 3 saptamani. Ce inseamna acest lucru?
De asemenea, de ce crezi ca tu esti obiectiva si ca criticile tale, in felul in care le-ai exprimat, sint constructive? Sa stii ca nu sint constructive si nu i-ai facut un bine Deliei spunandu-i "adevarul", nu i-ai deschis ochii.
Si, a propos, daca e asa anost blogul ei, de ce il vizitezi? Pentru ce intrati sa vedeti ce scrie Delia, daca nu si pentru cine lucreaza, de exemplu - adica sa aflati ce mai face ea (acest lucru insemnand si job-ul)? Mi se pare absolut ok faptul ca Dedi ii face publicitate. De nu ar face-o? Vorbesti de parca ai fi bagat bani in blogurile lor si nu iti convine ce citesti, cine pe cine lauda si promoveaza, despre cine si ce se vorbeste, si acum le ceri socoteala.

Unknown spunea...

Liz: Cred ca faza cu "e un blog public" este o justificare ieftina. E un blog personal la care are acces cam oricine - asta daca nu cumva ti se da un banned dragut -, iar asta nu inseamna ca e ok sa faci comentarii in care sa-ti versi nervii aiurea, sa tragi de urechi si sa certi cumva ca si cum ar fi unul din drepturile tale (ca, deh, e blog public).
De nu te asteptai ca familia Grigoroiu sa nu vina la miting? De ce crezi ca ei "au stat pe canapea" doar pentru ca nu au fost la proteste? Eu, de exemplu, nu am fost la nici un protest in ultimele 3 saptamani. Ce inseamna acest lucru?
De asemenea, de ce crezi ca tu esti obiectiva si ca criticile tale, in felul in care le-ai exprimat, sint constructive? Sa stii ca nu sint constructive si nu i-ai facut un bine Deliei spunandu-i "adevarul", nu i-ai deschis ochii. De ce? Pentru ca nu asa se face.
Si, apropo, daca e asa anost blogul ei, de ce il vizitezi? Pentru ce intrati sa vedeti ce scrie Delia, daca nu si pentru cine lucreaza, de exemplu - adica sa aflati ce mai face ea (acest lucru insemnand si job-ul)? Mi se pare absolut ok faptul ca Dedi ii face publicitate. De nu ar face-o? Vorbesti de parca ai fi bagat bani in blogurile lor si nu iti convine ce citesti, cine pe cine lauda si promoveaza, despre cine si ce se vorbeste, si acum le ceri socoteala.

delia spunea...

Multumesc, Ramona, mi-ai schimbat starea si mi-am dat seama ca da, am de fapt, dreptul sa scriu pe blogul meu despre tot ce vreau, despre toate proiectele mele, si daca nu ma promovez aici, unde naiba sa o fac?
Da, o fi anost blogul, dar repet, nu cred ca l-am inscris in vreo cursa publica de bloguri pe care, se pare, ca o cam pierd. Constat, cu tristete, ca de la o vreme am parte de tot felul de ridicaturi din sprancene la cam tot ce scriu, mai ales cand e contra valurilor din on-line. Cine nu are chef sa citeasca mizeria din viata mea, sau mediocritatea din ea, e liber sa citeasca o carte, ar fi mai castigat.